Dla jednego z naszych klientów, znanego na całym świecie dystrybutora towarów niespożywczych, poszukujemy osób na stanowisko: Administrator do spraw zaopatrzenia i zakupów. Firma ta jest międzynarodowym importerem z oddziałami w ponad 24 krajach. Codzienna wysyłka jest zapewniona przez własne centra dystrybucji z nowoczesnym zapleczem logistycznym. Będziesz pracował w zespole administracji zakupów – to dynamiczny dział, w którym żaden dzień nie jest taki sam.
Miejsce pracy: Holandia, Amsterdam
Praca w godzinach: 8.15-16.45 lub 8.30-17.00 od poniedziałku do piątku (38-45h tygodniowo)
Zakres obowiązków:
- przetwarzanie i monitorowanie bieżących zakupów, faktur i dokumentów importowych,
- utrzymywanie dobrego kontaktu z dostawcami, firmami spedycyjnymi i agentami,
- zapewnienie działań następczych w odniesieniu do akredytyw i opóźnionych przesyłek,
- śledzenie przesyłu towarów kontenerowych.
Od kandydatów oczekujemy:
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
- posiadania podobnego doświadczenia zawodowego w handlu międzynarodowym,
- umiejętności obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz oprogramowania biurowego,
- motywacji i zorientowania na cel,
- odpowiedzialności, uczciwości i lojalności,
- dyspozycyjności do pracy stałej.
Mile widziane posiadanie prawa jazdy kat. B.
Naszym pracownikom oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie w Euro, dla osoby z doświadczeniem możemy zaoferować jeszcze wyższe stawki,
- jeśli ta praca okaże się idealna dla Ciebie, oferujemy umowę o pracę na czas nieokreślony,
- samochód służbowy (również do celów prywatnych),
- możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach oferowanych przez pracodawcę,
- możliwość odbycia bezpłatnego kursu prawa jazdy,
- zakwaterowanie w pokoju dwu lub jednoosobowym: możesz mieszkać w pokoju 2-osobowym za 88.00 Euro/tydzień lub możesz mieszkać sam (lub z partnerem, członkiem rodziny, przyjacielem itp.) w pokoju 2-osobowym za 130.00 EUR/tydzień),
- dodatek do wynagrodzenia dla kierowców aut służbowych (od 2.50 do 15.00 Euro/Dzień),
- szeroki pakiet ubezpieczenia zdrowotnego w kwocie 35.49 Euro tygodniowo,
- pracę na pełen etat.
Wynagrodzenie brutto za godzinę pracy wynosi: od 13.70 – 14.29 EUR (możliwość negocjacji stawki w zależności od posiadanego doświadczenia i kwalifikacji).
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o złożenie aktualnego CV w języku angielskim na adres: mszymczak@workcentre.com.pl, w tytule e-maila proszę wpisać: Administrator do spraw zaopatrzenia i zakupów
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt telefoniczny:
Biuro Opole:
Biuro Tomaszów Lubelski:
Biuro Jasło:
Zapraszamy także do złożenia aplikacji na naszej stronie internetowej – oddzwonimy jeszcze dziś.