Ogólne warunki podjęcia pracy
Ważne informacje
- Wymagane jest posiadanie paszportu lub nowego dowodu osobistego
- Nasi Klienci oczekują od kandydatów dyspozycyjności do podjęcia pracy w Holandii na minimum 6 tygodni; (Jeżeli zostaną Państwo dłużej, jest możliwość regularnego wyjazdu do Polski)
- Przed wyjazdem przekazujemy druk (regulamin biura) z najważniejszymi nr telefonów i adresami.
- Przed wyjazdem pracownik zapoznaje się z wszelkimi informacjami na temat oferty pracy, zakwaterowania.
- W zależności od proponowanej oferty pracy może być wymagane doświadczenie bądź wykształcenie zawodowe w danej dziedzinie.
Wynagrodzenie
- Stawka wynagrodzenia za godzinę jest zróżnicowana w zależności od oferty.
- Od stawki brutto potrącane są: koszty ubezpieczenia oraz koszty zakwaterowania.
- Wynagrodzenie jest przelewane na konto.
- Jeżeli chcą korzystać Państwo z konta w banku polskim, należy zabrać ze sobą z Polski: wydruk z numerem konta (IBAN), adres i numer SWIFT banku.
Ubezpieczenie
- Zapewniamy obowiązkowe w Holandii ubezpieczenie zdrowotne, opłata pobierana jest z wypłaty pracownika.
Wyjazdy
- Pomagamy w organizacji wyjazdów (dowóz pod wskazany przez nas adres).